Doğuş Planet İnsan Kaynakları ekibi olarak amacımız; şirketimize doğru çalışanları kazandırmak, onların potansiyellerine ulaşmalarına destek olmak ve şirketimizin hedeflerini gerçekleştirmesi için değer katmaktır.

Değerlerimiz Doğuş Planet “n11.com” markasının 3 temel değeri: “Tutku, Yenilikçilik ve Güven”dir.

 

Tutku

Hedeflerimizi belirler, onlara ulaşmak için sıkı çalışır ve başarılarımızı kutlarız.

Yenilikçilik

Kendimizi sürekli geliştirir ve bizi ileriye taşıyacak yenilikler yaparız.

Güven

Sözlerimizi tutar ve müşterilerimize kusursuz bir hizmet sunmak için çalışırız.

 

Lokasyonlarımız

Doğuş Planet, İstanbul’da bulunan 2 ana ofis ve farklı illerde yer alan bölge ofisleriyle faaliyetlerini sürdürmektedir. Ana ofislerimizden biri, İTÜ Teknokent’te bulunan ve Bilgi Teknolojileri (BT) departmanımızın yer aldığı İTÜ Ofis, diğeri ise merkez birimimiz olan Uniq İstanbul’da bulunan ve BT dışındaki departmanlarımızın yer aldığı Uniq Ofis’tir. Bunlara ek olarak ana ofise destek veren bölge ofislerimiz ise Kocaeli, Ankara, Konya, Adana, İzmir ve Antalya’dadır.

Mesai saatlerimiz hafta içi 08.00 – 17.00 arasındadır.

İK Uygulamaları

Eğitim ve Kariyer Gelişimi –  Ekip yöneticilerimiz ve İK ekibimizin değerlendirmeleriyle eğitim ihtiyaçları belirlenir. Çalışanlarımızın kişisel yetkinliklerini ve teknik becerilerini desteklemek için onları “Academy11” kapsamında çeşitli şirket içi ve şirket dışı eğitimlerle buluştururuz.

Çalışanlarımızın yeteneklerini ve yetkinliklerini göz önünde bulundurarak organizasyon ihtiyaçları paralelinde atama ve terfi süreçleriyle kariyer gelişimlerini daima destekleriz.

Performans Yönetimi, Potansiyel ve Yedekleme – Performans Yönetim Sistemi kapsamında, çalışanlarımızın kurumsal ve departman bazlı hedefleri ile değerlerimize bağlı davranışları doğrultusunda değerlendirmeler yapılır ve performans notları belirlenir. Performans Yönetim Sistemi ile bireysel performansın ve şirket performansının artırılması, çalışanların gelişim ihtiyaçlarının belirlenmesi ve üstün performans gösteren çalışanların ödüllendirilmesi amaçlanmaktadır. Performans takibiyle beraber yapılan geri bildirim görüşmelerinde sürekli gelişim odaklı bir yaklaşım sergilenir.

Çalışanlarımızı doğru rol ve sorumluluklara hazırlayıp yeteneklerimizi verimli yönetmek amacıyla performanslarıyla beraber potansiyellerini de göz önüne alarak potansiyel çalışanları belirleyip yedekleme planları oluştururuz.

nbassadors – nbassadors çalışan elçileri ekibimiz ile çalışanlarımızın fikir ve önerilerini dinleriz. Ekibimiz düzenli olarak gelişim görüşmeleri gerçekleştirerek proje fikirleriyle süreçleri iyileştirme çalışmaları yapar. Memnuniyet ve motivasyonu artırmaya yönelik aksiyonları belirleyip gelişim ve değişim projeleri yürütmeyi amaçlarız.

Ücretlendirme ve Yan Haklar – n11’de çalışanların ücretlerinin belirlenmesinde pozisyonun gerektirdiği sorumluluklarla beraber, kişinin sahip olduğu eğitim, deneyim ve yetkinlikleri de esas alınır. Yan haklar, pozisyona göre değişiklik göstermekle birlikte bütün çalışanlara özel sağlık sigortası, hayat sigortası, yemek ve yol yardımı imkânı sağlanmaktadır. Pozisyona göre şirket aracı, telefon, GSM hattı gibi yan haklar da sağlanmaktadır.

İzin politikaları İş Kanunu’na göre uygulanmaktadır. Ek olarak, çalışanlarımıza doğum günlerine özel, doğum günlerini takip eden 1 ay içerisinde kullanabilecekleri 1 gün izin hakkı verilir. Doğum günü hediyesi olarak da çalışanlarımızın n11.com hesaplarına kupon yüklemesi yapılır.

İŞE ALIM

Prosedür & Süreçler – Doğuş Planet’te personel seçme ve yerleştirme süreci İnsan Kaynakları Departmanı tarafından yönetilmektedir. Aranan pozisyonun gerektirdiği teknik becerilere ve yetkinliklere göre İnsan Kaynakları mülakatı, grup mülakatı, birim yöneticisi mülakatı, çeşitli teknik değerlendirme çalışmaları gibi bazı değerlendirme aşamaları ile işe alım süreçleri yürütülür. İşe alım süreçlerinde hiçbir şekilde din, dil, ırk, cinsiyet, yönelim vb. ayrım yapılmaz ve tüm adaylar eşit şekilde değerlendirilir.

Staj & Yeni Mezun Programları:

Uğurlu Kariyerim – Yeni mezun, e-ticaret sektörüne ilgi duyan, kendini Doğuş Grubu gibi kurumsal bir yapıda geliştirmek isteyen genç yetenekler için kaçırılmayacak bir fırsat olarak Uğurlu Kariyerim Staj Programımız bulunmaktadır. Çeşitli işe alım süreçlerinden geçerek tüm satış birimlerinde programa dahil olan “Management Trainee”ler, 5 aylık dönemsel bir staj sürecinin sonunda  değerlendirilir ve başarılı adaylar “Uzman Yardımcısı” olarak kadroya geçer.

 

TalentHub – Kariyerini Bilgi Teknolojileri alanında ilerletmek isteyen tüm 4. sınıf öğrencileri, yeni mezunlar, yüksek lisans/doktora öğrencileri veya iş hayatında en fazla 1 yıl deneyimli adaylara, şirketimizde çalışma fırsatı sunduğumuz TalentHub işe alım ve kariyer projemiz bulunmaktadır.

TalentHub projesi kapsamında gerçekleşen görüşmelerde; teknik yöneticilerle tanışma imkanı ve n11’deki süreçleri yakından inceleme fırsatı bulan genç yetenekler, ödüllü kamplar, toplu mülakatlar ve çeşitli teknik değerlendirmeler gibi uygulamalardan geçerek kendilerini gösterme imkanı bulur.

Proje kapsamında değerlendirme süreçlerinden olumlu geçen adaylara Bilgi Teknolojileri ekibinde farklı birimlerde “Uzman Yardımcısı” unvanıyla iş imkanı sunulur.

 

İlanlar – Şu anda başvuru sürecinde olan tüm programlarımıza ve açık pozisyonlarımıza aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Kariyer.net Linkedin

n11’de YAŞAM

Ekip çalışmasına yatkın, çözüm odaklı, dinamik, öğrenmeye ve yeniliklere açık, analitik düşünebilen, alanında kendini geliştirmeye daima hevesli ve enerjik çalışanlarımızla n11’deki iş hayatımızı sürdürmekteyiz. Çalışanlarımızın büyük çoğunluğu ileri derece İngilizce bilgisine sahip, lisans ve lisansüstü mezunu kişilerden oluşmaktadır. Kadın çalışan-erkek çalışan oranını olabildiğince eşit orantıda tutmaya önem gösteririz. Çalışanlarımıza ırk, din, dil, cinsiyet, yönelim, engel, vb. fark etmeksizin eşit haklar ve eşit fırsatlar yaratırız. Tüm çalışanlarımızın, fikirlerine ve iş ortamlarındaki ihtiyaçlarına daima önem veren ve süreçlerin yürütülmesinde bunları da ele alan, yenilikçi bir çalışma ortamında görevlerini keyifle yerine getirmelerini amaçlarız.

n11.com İnsan Kaynakları ekibi; birbirini tanıyan, iyi ilişkiler içinde olan, iletişime açık ekiplerin, daha iyi performans gösterdiğine ve daha mutlu çalıştıklarına inanmaktadır. Bu nedenle ekip ruhunu pekiştirecek şekilde:

  • İş başlangıçlarında ve yılın çeşitli zamanlarında çalışanlara özel hediyelerimiz,
  • Şirket etkinliklerimiz,
  • Hobi kulüplerimiz,
  • nbassadors toplantılarımız,
  • “Arkadaşını getir, altını kazan!” projemiz,
  • 11 etkinlikleri gibi aktivite ve projeler düzenleyerek şirket içi iletişim ve iş birliğine katkıda bulunmaktadır.